woensdag, november 18, 2009

18-11..

Dit is zo een dag die je heeeeel snel wilt vergeten. Je hoeft alleen maar naar buiten te kijken om te weten waarom. Vandaag niet naar fysio geweest, want Adies moest naar chirurg en ik moest heen en weer rijden, dus ga morgen wel. Toen werd ik vervolgens bekeurd.. Onterecht natuurlijk. Sommige van jullie zullen wel gemerkt hebben dat het Vodafone netwerk eruit lag sinds 1 uur, maar ik kwam daar pas achter toen ik mijn parkeermeter via de sms aan wilde doen. Op het moment dat ik er dus achter kwam, stond er een parkeerwachter naast mijn auto. Ik legde het verhaal uit en zei dat ik mijn auto meteen weg ging halen, alleen vond die dikke pad niet haar probleem. Op zo een moment ben ik dan net m'n vader en gaat er een waas voor mijn ogen geloof ik. Als ik niet op tijd was weggelopen had ik haar waarschijnlijk de huid vol gescholden en een proces verbaal aan m'n broek gehad. Maar goed, vanavond dus maar ff chillen en beetje bijtijds slapen. xx

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi denise
Ben blij dat je je blog weer bijhoud.Kan ik in iedergeval weer op de hoogte blijven.MARINA XXXX