dinsdag, november 17, 2009

17-11..

Daar zijn we weer.. Rustig dagje gehad vandaag. Geen fysio... alleen maar herstellen van de spierpijn! Ben ff naar Almere geweest om in bad te liggen en verder eigenlijk alleen maar thuis geweest nadat ik Adies had opgehaald van d'r werk. Ben echt de daagjes aan het aftellen. Ben zo toe aan warmte, zon en ff wat anders dan revalideren, revalideren en revalideren.. Het is wel fijn dat ik nu echt ergens naartoe werk, maar toch. 13 Maanden dag in, dag uit dezelfde omgeving helpt niet echt mee aan een goed humeur. Ik ga van de week mijn nieuwe boardje halen en ook m'n boardshorts en zwemvest etc., want dat heb ik eigenlijk niet meer:) Morgenochtend weer naar de fysio en daarna met Adies naar de Bergman Kliniek voor een check-up. Wondjes gaan niet dicht:( Tot morgen! XX

Geen opmerkingen: