zaterdag, december 12, 2009

12-12..

Wat een dag.. Heb geen voeten meer over! Vanmorgen abrupt gewekt door de wekker! Toen gehaast naar de skibaan voor een clinic die ik moest geven. Wat was het een flop trouwens, maar goed.. Heb ik mijn plicht weer gedaan. Wat hebben we trouwens een geluk met het weer..! Het is regenseizoen, maar we hebben er eigenlijk weinig van gemerkt! Na de clinic zijn we naar East Coast Lagoon Hawker Centre geweest voor wat popiah en carrot cake en vervolgens een taxi gepakt naar Suntec City om de kerst 'gekte' te aanschouwen. Wat een gedoe.. Je raakt ook helemaal niet in de mood door de warmte.. had ik voorgaande keren ook al moeite mee! Morgen weer boarden en dan moeten we maar weer zien wat de dag ons brengt. Ik heb er in ieder geval weer zin in! XX1

Geen opmerkingen: