maandag, december 14, 2009

14-12..

Nog een paar uurtjes en dan zitten we in het vliegtuig naar Bali! Zoveel zin in! We hebben een heel mooi hotel enzo en ik zie mezelf al helemaal liggen in het heldere blauwe water met een snorkel in m'n waffeltje... Gister heb ik niet geboard. Het voelde alsof ik was aangereden door een tram, dus we hebben het ff rustig aan gedaan. We hebben een reservering gemaakt voor het kerstdiner. We gaan naar het Mariott op Orchard Road en dat is altijd wel happening tijdens de feestdagen.. Verder natuurlijk weer een massage gehad in China Town en Adies wilde een pedicure.. 's Avonds rond 10 uur hebben we gemeet met Argyrious voor supper and drinks en was erg gezellig. Rond 1.00 uur ons bed ingestapt en nu zijn we de tassen aan het inpakken. Gelukkig kan ik mijn spullen bij Paul in kantoor laten. Dat scheelt weer een stukkie.. Zo richting de skibaan om nog ff te boarden en dan langzaam aan richting het vliegveld! In Bali probeer ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden!! XX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel plezier daar in het verre Bali, wij hebben heerlijk winterweer. Cin en Oz vertrekken volgende week naar Brussel. Mama en Papa naar Leipzig, en ik???? Ik blijf heerlijk thuisssssssssss alleennnnnnnnnnn

Anoniem zei

Hey meis,

Klinkt goed allemaal. Hoop dat het boarden ook weer vorm gaat krijgen.
Hoor het graag een x van je. Heb jij al een planning voor rondom de mei vakantie? ff om het weekend te plannen.

Groetjes en nog veel plezier daar.
Kus jans