woensdag, december 16, 2009

16-12.. Wedding day mommie and daddy

Eindelijk even een berichtje van mij. Eerst ga ik mijn ouders feliciteren met hun huwelijksdag!! De tijd gaat hard! Het lijkt zowat een onmogelijke opgave om hier online te komen. Met de laptop lukt het even niet, dus jullie zullen even moeten wachten op de foto's van het paradijs hier. Bali is geweldig. We hebben een heerlijk hotel met alles erop en eraan. Het is ook bloedje heet dus we zijn al bijna een deel van de lokale bevolking:). Adies iets meer dan ik natuurlijk, want ik val altijd door de mand met mijn blonde haar wat alweer erg snel is uitgebleekt! Verder zijn we dus aardig in de chillmode! Gister zijn we even Kuta ingegaan, maar daar waren we allebei niet zo heel erg weg van. Ontzettend veel herrie en geen overzicht door alle scooters, auto's en mensen die door de smalle straatjes denderen! Morgen gaan we raften! Erg veel zin in.. We moeten wel een beetje vroeg op staan, maar dan hebben we in ieder geval nog de hele middag om aan het zwembad te liggen! Knuffels uit Bali en ik houd jullie op de hoogte! XX

Geen opmerkingen: