dinsdag, december 22, 2009

22-12..

He he.. We zijn weer in Singapore.. We zitten helemaal aan de andere kant van de wereld en nog hebben we te maken met het winterse weer in Nederland. Het toestel waar wij mee van Bali naar Singapore zouden vliegen is 3,5 uur te laat vertrokken uit Amsterdam en wij zaten dus tot 12.30 's nachts op het vliegveld vast. Gelukkig hebben we ons nog kunnen vermaken met een voetmassage en wat te snacken. We lagen om 4.00 's morgens in bed en werden rond 11 uur weer wakker. Op ons gemak ontbijtje gedaan en toen richting skibaan. Boarden gaat erg lekker.. Knie houdt het prima. Ik ga morgenmiddag even bij mijn fysio langs om het allemaal wat los te maken en dan ga ik natuurlijk nog ff op mijn plankie staan. Nog een weekje en dan komen we alweer naar huis. Aan de ene kant lijkt het of ik een eeuwigheid ben weggeweest, maar aan de andere kant is het allemaal voorbij gevlogen! Maar goed, dat zal wel komen omdat we ultiem aan het genieten zijn:) We zijn nu ff koffie aan het drinken in Vivocity en gaan zo weer verder shoppen!! Tot morgen..xx

Geen opmerkingen: