donderdag, december 24, 2009

24-12.. X-mas Eve..

Wat een vies weer vandaag. Vanmorgen erg vroeg naar de skibaan gegaan om even aan de korte lijn te hangen. Ging op zich wel aardig.. We zitten nu al de hele middag in Bugis Junction. Had Adies even losgelaten in een mall terwijl ik zelf even heerlijk een green tea latte bij de Starbucks had genuttigd. Ze kwam al snel terug met droopy ogen, want ze had de schoenen die ze al JAAAAAREN zocht gevonden, maar niet in haar maat. Nadat ik haar wat getroost had, besloot ik maar filmkaartjes te kopen. We gaan dus zo naar Alvin and the Chipmunks 2. Vanavond liggen we waarschijnlijk vroeg in bed met een Grey's Anatomy.. Nog geen idee wat we gaan doen met kerstavond, maar we hebben net al 3 maaltijden genuttigd, dus het wordt waarschijnlijk niet heeeel veel spannends. Sorry dat ik geen foto's upload. Ben mijn kabeltje vergeten:( Nog even wachten tot volgende week dus.. XX

Geen opmerkingen: