zondag, december 27, 2009

27-12..

Alle kerst toestanden zijn weer een beetje afgelopen gelukkig.. Wat is dat toch altijd een happening hier. Het fijne is wel dat alle winkels altijd open blijven en het land verandert niet in een Ghost Town. Het is alweer bijna tijd om naar huis te gaan. Ergens vind ik dat niet erg. Singapore is erg leuk, maar zal hier nooit meer langer dan een maand kunnen blijven. Is misschien maar beter ook. Ik zie ernaar uit om weer naar huis te gaan. Gelukkig hebben we nu Hip-Notics bijvoorbeeld en kan ik eigenlijk boarden wanneer ik dat ook zou willen. Gister heb ik ff niet geboard, want ik had spierpijn voor het leven, maar ik ga nu nog even 2 dagen op mijn board staan. Vanmiddag naar Sentosa.. Ben benieuwd.. X

1 opmerking:

Anoniem zei

Goede reis terug Denise en Adies, tot laters..... xxxxxxxx
Birgitt/Cindy en Oscar