zondag, januari 31, 2010

31-1..

Vandaag is vandaag moeizaam begonnen, maar erg leuk geweest uiteindelijk. Vanmorgen rond 9 uur opgestaan. Het weer was echt mega slecht. Nog steeds veel regen enzo.. Blegh! Rond 12 uur toch maar richting skibaan gereden, want het leek wat beter te worden. Zonnetje brak een beetje door, maar er stond alleen nog vette wind. Uit de richting natuurlijk waar ik het helemaal niet kan gebruiken:).. Maar ach, wat maakt het ook uit. Ik heb super lekker staan boarden.. Na 1,5 uur wel een beetje dood, dus toen was ik maar gestopt. We zijn nog even bij de jongens van de baan blijven hangen. Super leuke gasten.. Alleen was het voor de rest echt helemaal uitgestorven. De baan voor onszelf dus... Vandaag dus opgewarmd en morgen kunnen we weer knallen! Joepie.. Zal morgen even wat foto's maken enzo.. XX

3 opmerkingen:

Unknown zei

Veel plezier meis! Het is alweer 1 jaar geleden, toen zat ik ook daar!

Unknown zei

Al ergens anders frikandellen kunnen scoren ?

denisedehaan zei

Nou, tot mijn verbazing trof ik gister frikadellen aan in het buffet, maar leek bij lange na niet op onze rakkers.. Heb het maar ff geskipt dus:)