maandag, februari 01, 2010

1-2...

Ahh, kan niet meer.. Spierpijn!! Komt niet echt door het boarden, maar meer door crashes in het koude water denk ik:). Vanmorgen zijn we rond half 9 wakker geworden. Daarna weer het heerlijke Turkse buffet (not!) doorgelopen en daar waren we ook heel snel weer klaar. Rond half 12 richting de baan gereden en onderweg werd ik aangehouden door de politie.. Heb ik weer. Hij plukte zegmaar gewoon een paar auto's van de weg en ik val natuurlijk op met het blonde haar en een huurauto.. (Ik hield me overigens aan alle regels hoor). Het zweet stond onderhand op mijn voorhoofd en toen ik mijn raampje naar beneden deed, werd er gevraagd naar mijn rijbewijs. Toen ik die wilde pakken zei hij: Is okay, you can go... Ehhhhhhh, oke ome agent. Whatever u want... Nou, dat had ik dus vast gehad die dag. Op de skibaan heb ik eindelijk Baris ontmoet. Leuk dat al mijn Facebook vrienden eindelijk eens een persoon worden. Daarna lekker kunnen boarden in het zonnetje. Gelukkig was de wind gaan liggen. Het ging op zich wel lekker vandaag.. Wel ff een keertje hard op mijn bek gegaan alleen. Morgen wordt het echt heel slecht weer, dus misschien dat we even een klein breakie nemen. We hebben wel een massage gepland, dus dat is wel een lekker vooruitzicht! Tot morgen... xxxx

1 opmerking:

Unknown zei

Duidelijk........
Ehhhhh..... de foto's ?