donderdag, april 22, 2010

22-4.. Back home

En zo zie je maar... Aan alle ellende komt ook weer een eind! Ik zit ondertussen weer lekker thuis op de bank naar de herhaling van X-factor te kijken met Adies. Wat kan het leven toch mooi zijn! Goed, ik was gister blijven hangen bij het dutje in de boardbag. Dat werd overigens een dutje op 3 stoelen, want het vliegveld was aardig uitgestorven! Na 1 uur slaap werd ik wakker, want er was in ene weer erg veel volk op de luchthaven, want de incheckbalie van de Corendon vlucht naar Eindhoven was open. Ik natuurlijk weer met mijn enthousiaste giecheltje ertussen plakken en ik zag ze denken..... 'heb je haar weeeeer'. Ik geloof dat ze het na 2,5 uur wel konden waarderen en dat wierp zijn vruchten af! Mijn contactpersoon daar was ondertussen al meer dan 24 uur aan het werk en vertelde me dat hij nog een stoel vrij had. Dus ik dacht; mooi, Joelle kan ook naar huis. Ik ging haar snel halen, maar hoorde Tess nog mijn naam roepen.. Ze zei dat er nog 3 mee konden! Nou, de vreugde kreet vloog van terminal 1 naar terminal 2 en ook nog door de domestic terminal. WE GAAN NAAR HUIS!!! We zaten ook nog eens allemaal naast elkaar en de vlucht zat voor de rest helemaal vol. Janske stond ons om 9.30 vanmorgen op te wachten, want die was zo lief om ons naar de trein te brengen! Dat scheelde een hoop! Toen hoppa met de intercity richting Amsterdam Amstel waar Adies op me stond te wachten... Ondertussen lig ik lekker op de bank en ga ik vandaag helemaal NIKS doen, want het weekend gaan we trainen bij de Kempervenne met Pieter en Jans.. Zo een zin in! Het wordt ook super mooi weer, dus dat belooft wat! Keep u posted!! XX

2 opmerkingen:

tess zei

Wat een reis he! Maar denise..,, het was echt super!
X van mij

Lida Koelman zei

Gelukkig weer thuis. Dat heb je ook weer meegemaakt moet je maar denken, hihihi.
Simone heeft haar cadeutje gehad en is razend enthousiast.Maak met jou een afspraak voor eind mei. Je hoort me wel tegen die tijd.
Veel plezier het weekend het wordt echt mooi weer. Liefs, XXX Lida