vrijdag, april 23, 2010

23-4..

Dussss.. Ik zit ff bij de La Place wat te knagen en dan kan ik zo verder met mijn rondje NL. Gisteravond na het zesde zintuig in slaap gevallen. Was ook wel aardig aan 't eind van mijn Latijn. Een half uur nadat ik in slaap was gevallen werd ik wakker gemaakt door de hond. Die heeft soms iets raars joh.. Dan blijft hij erin en lijkt het net een zeehond. Misschien heeft ie astma ofzo?! Adies moest toen weer ff een heimlich achtig iets bij hem doen en toen kon hij eindelijk ook weer slapen. Anyways, ik zit al vanaf 10 uur in de auto. Ik was vergeten door alle hectiek van de vulkaan dat ik nog goodiebags en Red Bull moest halen. Nu moet dat dus ff snel allemaal, maar gelukkig werkt iedereen goed mee. Zo kan ik vanmiddag met een volle auto richting de Kempervennen voor de Girls Clinic. Die is pas zondag, dus we gaan vandaag en morgen zelf aan de bak! Wel zin in, want het wordt super mooi weer:) Nou, ik ga die oh zo lekkere salade even wegwerken (waarom trap ik er toch iedere keer weer in? La Place is gewoon NIET lekker. Nooit..) en dan rijd ik richting O'neill! XX

Geen opmerkingen: