zondag, april 25, 2010

25-4..

Vandaag was de dag van de girls clinic! Ik heb echt een super leuke dag gehad! Vanmorgen eerst begonnen met boarden. Dat ging wel oke ondanks mijn pijntjes! Rond 12 uur ging het feest beginnen. 44 Super enthousiaste dames op de maat verdeeld over 2 clinics. 1 Gezellige boel en iedereen deed het super goed! Door het mooie weer was het natuurlijk nog eens extra lekker. Ik heb zelfs nog zonder pak een demo gegeven en dat voelt dan altijd een stuk vrijer. Tijdens de demo heb ik ook Indi (de hond) even mee genomen op de plank. Het is zo een mietje, maar volgens mij vond hij dit best wel leuk! Ik ben nu eindelijk thuis en ik ga morgen lekker de hele dag thuis blijven om alle mailtjes te beantwoorden en al het andere werk wat is blijven liggen! Ik zie er best even naar uit om een dagje thuis te zijn! Het is allemaal best hectisch geweest door de vertraging in Turkije en het daarop volgende trainingsweekend! Aankomende week heb ik tv opnames en donderdag vertrek ik naar Marburg voor de eerste wedstrijd. Ik zie het een beetje als een trainingswedstrijd. Wel zin in ieder geval! Tot morgen! x

Geen opmerkingen: