zaterdag, april 24, 2010

24-4..

Ondertussen zit onze 2e dag bij de Kempervennen erop.. Gister heb ik nog allemaal goodiebags en Red Bull moeten halen en al met al heb ik bijna 400 km zitten sturen. Gisteravond kon ik dus na het boarden rechtstreeks mijn bedje in. Toch altijd raar om weer de andere kant op te springen trouwens.. Maar goed, na het boarden wij dus richting het huisje. Na X-Factor kwamen we erachter dat dekbed overtrek niet in ons 'pakket' zat.. Duhh.. Dus wij om half 11 nog even bed spul halen voor 6,50 en vervolgens kon ik na het opmaken van mijn bed richting dromenland. We werden vanochtend om 8.30 op de skibaan verwacht. Best lekker om vroeeg te boarden ondanks de kou. Nadat iedereen een beetje was opgestart ging iedereen alweer aardig aan de progressie! Altijd leuk om te zien hoe productief een goed trainingsweekend kan zijn. In de middag heb ik eigenlijk even geslapen, want Turkije heeft nog een aardige nasleep. Nog nooit last van gehad, maar ik ben echt doodop. Om half 5 kwam k weer op de skibaan en toen zat Adies daar in ene op het terras.. Surprissseeee... leuk he:) Na het eten gingen we weer boarden en rond 9 uur was iedereen er wel ff klaar mee. Toen snel omkleden en naar het huisje en inmiddels liggen we op de bank TV kijken. Adies komt morgen weer naar het zuiden, want die moet voor de hond zorgen. Ik ga zo maar weer naar bedje toe en dan morgen weer vroeg op! xx

Geen opmerkingen: