donderdag, juni 24, 2010

24-6..

Sorry weer voor het slechte onderhoud van mijn blog, maar ik heb toch wel weer wat te vertellen.... Eindelijk schijnt de zon. Dat is toch wel een hele grote + zou je zeggen! Merk aan alles dat ik weer helemaal op leef. De herft heeft ondertussen toch wel lang genoeg geduurd zou je zeggen! Gister was ik aan het varen bij IJburg. Daar mag je uiteraard op beperkte plekken varen en je hebt ook een vaarbewijs 2 nodig. Enfin, ik dus een lesje aan het varen en word vervolgens aangehouden door Binnenwater Beheer. Ik kreeg natuurlijk het riedeltje dat ik daar niet mag varen en geen vaarbewijs 2 heb... Na een preek mocht ik weg alleen meneer voegde dit nog even toe aan zijn betoog: 'je kan volgende week nog even een telefoontje verwachten, want je wordt uitgenodigd voor een gesprek over die ongepaste actie van vorige maand in de grachten'. Hij was echt bloed serieus en ik kon natuurlijk niets anders doen dan keihard lachen.. Dacht ik er nog aardig mee weg te komen.. Maar goed, het heeft toch nog een klein staartje gekregen. Keep you posted en geniet van het weer! X

Geen opmerkingen: