zondag, juli 04, 2010

4-7..

Woensdag 30 juni stapte ik in het vliegtuig richting Servie, Belgrado voor een tourstop van de CWWC die op 3 juli was gepland.

We waren met een aardige delegatie richting Belgrado vertrokken en ik moet zeggen dat het een super leuke groep was. Er was een goede sfeer en gelukkig hebben we nog wat zon vanuit Nederland meegenomen, want het was rond de 30 graden!

In de trainingen ging het super slecht en ik besloot maar gewoon af te wachten aangezien het in de wedstrijden altijd een stuk beter gaat. Niet al teveel stress. Niemand verwacht wat van me, dus ik kon gewoon mijn eigen race boarden. Natuurlijk ga ik altijd voor het hoogste treetje, maar ik was erg onder de indruk van de concurrentie!

Tijdens de voorrondes ging het aardig. Niet geweldig dus, maar ik heb me als 2e geplaatst voor de finales. Was een mooi uitgangspunt, want op die manier kan ik de druk een beetje opvoeren.

Tijdens de finales begon ik met mijn ‘veilige’ run. Die was opnieuw niet geweldig en zette mij op een 2e plaats. Op dat moment kon ik alles of niets spelen. Iets wat ik in de trainingen geprobeerd had, maar totaal niet succesvol was.

Ik reed mijn beste run ooit en was super tevreden. Ik kreeg wel nog een draai om mijn oren van een Duits meisje die tijdens mijn blessure tijd er aardig aan getrokken heeft! Ik ben er erg van onder de indruk en motiveert mij alleen maar meer om verder te gaan en beter te worden!

Het was een super weekje en ik kan niet wachten tot het WK! Die is van 13 t/m 18 juli in Duitsland en uiteraard ga ik er dan weer gewoon voor! x

Geen opmerkingen: