donderdag, juli 15, 2010

15-7..

Tijdje geleden weer.. Ik zit sinds de 9e in Duitsland met het Nederlandse team. Het WK is nu bezig en vandaag is de eerste wedstrijddag geweest. Best goede resultaten behaald. Rocco, Joelle, Mayanka en Sanne zijn door naar de finales. Nick en Yves moeten de LCQ varen. Het deelnemersveld is super sterk, dus de mannen hoeven zich absoluut niet te schamen. Ze hebben namelijk erg sterke runs neergezet! Morgen zijn Dennie, Sjors, Rens, Jan, Max en ik aan de beurt. Erg spannend. Het boarden gaat lekker, maar ik moet zeggen dat het niveau bij de dames erg omhoog is gegaan! Ik ga er gewoon het beste van maken en we zien wel waar het schip strandt! Ik heb er in ieder geval super veel zin in! Morgen een nieuwe update. Houdt de volgende link in de gaten voor live resultaten: http://www.cablewakeboard.net/en/live-results.html xx

Geen opmerkingen: