dinsdag, oktober 18, 2005

Aangekomen...

Nou, na een lange tijd in het vliegtuig aangekomen in Singapore. We zijn inmiddels ingecheckt in het hotel en dat ziet er allemaal prima uit. We hebben net even een behoorlijke regenbui over onze donder gehad, maar nu is het weer droog. Het is nu18.16 hier en we gaan zo even een happie eten. Daarna wordt het waarschijnlijk naar bed, want ik kan niet echt zeggen dat ik lekker heb geslapen in het vliegtuig! Morgen gaan we waarschijnlijk even het een en ander bekijken, want het is super hier. Het eerste wat me opviel was hoe schoon het hier was. Dat van de kauwgom is dus geen fabeltje.. Verder is het ook best goedkoop! Op mijn vaders biertje na die hij had besteld in het hotel.. Maar goed, als dat alles is! Morgen weet ik weer meer!

Geen opmerkingen: