woensdag, oktober 19, 2005

Eerste daggie!

Zoooo..... Vandaag een super dagje gehad. Na een super goed ontbijt zijn we met de taxi naar het centrum gegaan om daar even een kijkje te nemen. Erg indrukwekkend hoor! Erg schoon en zulke vriendelijke mensen!! Om ongeveer 2 uur hebben we de taxi terug naar het hotel genomen, want ik moest mijn wakeboard spullen ophalen. Ik heb namelijk net ff gewakeboard bij een wakeboardschool in de buurt. Super leuk geweest en het water was heerlijk warm:-) Ow ja, en ook zout.. Bleh. Heb dus een aardig zoutoplossing door mijn neus heen gekregen. Ik ga morgen om 12 uur nog even een half uurtje boarden en dan ben ik wel ongeveer klaar voor de wedstrijd! Ben heel benieuwd hoor.. Het is een moeilijk deelnemersveld dus een finale is niet zo vanzelfsprekend. Ik zie het allemaal wel weer. Heb net heerlijk gegeten trouwens! Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je honger krijgt!! Kan me lol op dus.. Nou, zo meteen even naar de masseur en dan maar weer naar mijn bedje, want ik zat vannacht om 4 uur rechtop in bed!Heel veel kusjes voor mn moeder.. Mis je toch wel hier! Tot morgen!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

mis jou ook hoor zet hem op en geniet vooral kus mama

Anoniem zei

heel veel succes.
We duimen voor je.

Groetjes Jans

Anoniem zei

Zet h'm op, je bent er klaar voor !
Denk aan je rust voor de wedstrijd, toy, toy, toy, XXX Lida.

denisedehaan zei

Wedstrijden zijn van het weekend Marc