zondag, oktober 09, 2005

Dit is het dan...

Nou, dit is het dan. Vanmiddag mijn eigen site gemaakt met Marjolein, http://www.loppies.blogspot.com, zodat ik iedereen in Nederland op de hoogte kan houden van mijn belevenissen in het buitenland... Ach ja, je komt nog eens ergens als wakeboarder. Ik vertrek 17 oktober voor een week naar Singapore om daar de laatste World Cup mee te varen. Na Singapore zal ik twee weekjes thuis zijn om wat tijd aan school te besteden en dan ga ik 9 november voor 5 weken naar Thailand! Zal daar mijn training voort zetten en voor de rest lekker uitrusten van een veelzijdig seizoen. Ups en downs gehad....... heb nog niet echt de tijd gehad om alles te verwerken. Thailand is dus wel een mooie gelegenheid om alles even op een rijtje te zetten. Gister ook nog te horen gekregen dat er een kennis van de waterskibaan is overleden aan een hartaanval. Wat kan het dan eigenlijk snel afgelopen zijn! Je wordt door dit soort dingen altijd weer even met je beide voeten op de grond gezet! Voor mij dus weer redenen genoeg om te genieten van alle dingen die ik mag en kan doen! Ik wens de familie en vrienden heel veel sterkte toe!

7 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

hello denise
nice blog.. but i cant read it :P
you should come down under again!
ALex xx

Anoniem zei

hoi denise,
mooie site!
veel succes op de world cup!!!

groetjes elkex

Anoniem zei

Hi Nieze, strakke site, goed initiatief. Rust lekker uit en geniet van een heel wel verdiende 5 weken in Thailand strax! Zijn de ontwikkelingen in Singapore hier te volgen?

XXX Flo.

Anoniem zei

Hee Denise ! :) ziet er goed uit.. ! veel succes op de worldcup.. en have some fun in thailand bij abeltjuh ..

Kussj Ricky

Anoniem zei

Wel heel erg snel, leuk kunnen we op de hoogte blijven.

groet tijmen

Anoniem zei

Hey Denise,

Leuk om het zo een beetje bij te houden. Veel succes deze winter. Doe lekker je ding.

Groetjes Jans