maandag, oktober 10, 2005

Indrukwekkend dagje..

Het was een aparte dag vandaag.. Nadat ik mijn geld had overgemaakt naar de KLM voor mijn vliegticket naar Thailand moest ik naar Amsterdam voor de begrafenis van een kennis die zaterdag is overleden. Het viel niet mee. Zijn dood kwam namelijk wat plotseling en hij laat 4 kinderen achter waarvan 1 een wakeboardtalentje is. Haar moeder kwam naar me toe met de boodschap: ''Help mijn meisje alsjeblieft met boarden, zodat ze straks op haar wakeboard naar haar vader kan vliegen''. Haar dochter is nu namelijk super gedreven om nog verder te komen met het wakeboarden Dat raakte me behoorlijk.. Betekent toch dat je een bepaalde rol speelt. Het hele gebeuren was heel apart, want Luuk (zo heet hij) was Joods.. Het ging dus heel anders dan dat ik gewend ben. Erg vreemd, maar heel bijzonder om een keer mee te maken. Na afloop zijn we met z'n allen naar de waterskibaan gereden om daar ballonnen de lucht in te laten en wat na te praten.. Ondertussen zit ik weer gewoon op mijn kamertje wat na te denken. Hoop niet zoveel dagen als deze mee te maken. Maar goed, het leven gaat verder en nog maar een paar nachtjes slapen en dat zit ik in het vliegtuig naar Singapore :-)

Geen opmerkingen: