maandag, oktober 31, 2005

Groningen

Gisteravond zat ik een beetje na te denken over de invulling van deze week en de maandag bleef onbenut....... Wat doe je dan?!?!?! Gewoon even gezellig met de trein naar Groningen met je moeder. Zo was de dag toch weer gevuld en ik kan ook weer zeggen dat ik ooit eens in Groningen ben geweest. Ik bedoel.. zo kom je nog eens ergens ;-) Vandaag begon het ook langzaam tot me door te dringen dat ik toch echt 5 weken alleen naar Thailand ga. Toch wel een onderneming. Heb een aantal leuke boekjes over Thailand gekocht en heb er nu toch wel heel veel zin in! De motivatie om nog beter te worden in het 'boot wakeboarden' is nu meer aanwezig dan ooit! Er valt veel meer eer te behalen en daarbij ook meer Dollars.. Misschien toch een keer tijd om de keuze tussen kabel en boot te maken. Thailand is een mooie gelegenheid om dat uit te vinden denk ik! Morgen even naar school toe en verder eigenlijk niet zo veel. Wil het Sport en Bewegen team van het ROC Gooi en Vechtstreek waar ik op school zit (http://www.sportenbewegenhilversum.nl) nog even bedanken voor de link naar mijn site!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zeg Boot ;-)


X-Flo.

Anoniem zei

Ik zeg Boot ;-)


X-Flo.

Anoniem zei

Tja dat wordt inderdaad moeilijk. Een dubbel als enige vrouw op de werreld is natuurlijk ook super. Weet nie of de kabel dames veel vooruit gaan. De concurentie is in ieder geval ouder dan bij de boot denk ik. Moeilijke beslissing, maar ben helemaal met je eens dat boot veel meer tijd aan training kost om een bepaald niveau te halen en behouden dan kabel.

Succes met je beslissing en ga er vooral vanuit dat je plezier in de sport wil houden.

Dikke kus
Jans