donderdag, oktober 27, 2005

Was ik weer..

Heb gister even overgeslagen, want ik kan nou niet echt zeggen dat het een boeiend dagje was! Had een beetje last van mijn jet lag en lag dus al om 4.30(!!!) met mijn luiken open! Moest 's middags naar Handel om met een klassiek skier het dartfish programma te bespreken voor de N.W.B. Was een behoorlijk stuk rijden dus was daarna alweer helemaal af! Lag die avond 21.00 in bed en ja hoor.....5.00 klaar wakker.. Irritant zeg! Nou, heb in bed gelegen tot 6.30. Moest er vanmorgen toch vroeg uit, want moest op tijd bij mijn stage zijn. Daar tot 12.30 gezeten en ben vervolgens even met mijn moeder naar de stad geweest om m'n foto's van Singapore op te halen.. Verder weinig bijzonders vandaag!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

en maandag weer naar school natuurlijk, les volgens rooster hahahahahahaha

Anoniem zei

Hoi Denise,

Is het er toch van gekomen, een site, leuk voor jou en voor ons.
Gaat wel oke met jou geloof ik, houden zo en heel veel succes.

Groetjes Claartje

Anoniem zei

Heej Denise
nog lekker aan het nagenieten van je prestatie ? Ik vind het helemaal super voor je , weer een top prestatie op wereldniveau !

Groetjes
Maike Lotgerink
( WSV Enschede )

Anoniem zei

hoi denise!
wij zijn ook weer in het land! wat super van je die 4e plek! we hadden het al van henri gehoord en iedereen was daar zeer onder de indruk van je prestatie!kom je gauw weer eens bij ons langs - kunnen we lekker bijkletsen! groetjes, ingrid, nils en marc

Anoniem zei

Goeie reis straks en geniet heel veel in Thailand! Neem je lekkere verse Papaya's voor me mee? Die zijn daar zo lekker.
Veel plezier, xxx, Shira