maandag, oktober 24, 2005

Het zit er weer op!

Zo, na een geweldige week is het weer tijd om naar huis te gaan. Sta op dit moment op het vliegveld en vertrek 22.55 deze tijd. Vandaag eigenlijk een beetje aangerommeld! Na het ontbijt zijn m'n vader en ik naar het East Coast Park gegaan. Palmbomen, mooi strand en blauw water benadrukte toch wel het geweldige Singapore.. Na een behoorlijke wandeling zijn we terug naar het hotel gegaan om Rianne op te halen. Die wilde namelijk nog even voor een lens kijken die achteraf toch duurder was dan we hadden gehoopt. Helaas dus.. We zijn rond half vijf even boodschappen gaan doen voor in het vliegtuig, want dat vliegtuigvoer is toch niet echt weggelegd voor mij! Daarna nog even lekker bij het zwembad gaan zitten onder het genot van een hapje en een drankje ;-) Daarna even opgefrist en nu staan we weer op het vliegveld dus! Verder weinig bijzonders. Vind het geweldig dat er zoveel mensen reageren op m'n belevenissen.. Het is leuk om te weten dat er zoveel mensen achter me staan!! Nou mams, ik kom weer lekker naar huis! Tot straks en een dikke knuffel voor iedereen!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Niessie

Beetje laat maar heb je site net ondekt, leuk allemaal om het zo te lezen en natuurlijk gefeliciteerd met je 4de plek toppie. Nou je mams zit hier met smart op je te wachten. Ze heeft je echt wel gemist ???????
cee you soon Jacje

Anoniem zei

welcome home nieze en ron. nogmaals gefeliciteerd met het halen van de 4de plaats. nu maar afwachten op thailand. ik blijf het allemaal wel volgen. groetjes uit aussie land. marina xxxxxxx

Anoniem zei

Spannend om alles te volgen, maar ook leuk dat weer even thuis bent!

xxx Shira

Anoniem zei

Heey Chick,

Alles goed? Leuk om je dingen te lezen, lees ut regelmatig... enne.. sjah... denk, laat maar ffies een berigtje achter..

Gefeliciteerd met je 4e plek.

XX Lidia

Anoniem zei

Heey Denise!

Je kent me niet, maar ik wakeboard sinds deze zomer vaak op 't Rutbeek in Enschede. Ik hoorde vaak je naam vallen en d8; die zoeken we even op internet op!

Ik bewonder je echt enorm! En wens je superveel plezier en vooral succes in de toekomst!

Hou je web-log in de gaten!

Liefs,
Anneleen (nu in Amerika voor een highschooljaar)