zondag, oktober 23, 2005

Vierde..

Vanmorgen even een beetje kunnen uitslapen. Om 8 uur op gestaan en we zijn om 9 uur gaan ontbijten. Rianne wilde al om 10 uur de halve finales van de mannen zien, maar mijn vader en ik vonden de dag al lang genoeg duren met die hitte dus we zijn rond half 12 naar de site toe gegaan. Ik moest om 1 uur het water op en moet zeggen dat ik best zenuwachtig was. Nou goed, ik moest als derde starten en het ging eigenlijk niet zo heel erg lekker. Tenminste... het had beter gekund. Als ik alles had gestaan wat ik wilde was ik hoogstens derde worden, maar dan zou ik dus de run van mn leven moeten hebben geboard. Maar goed, vierde geworden dus en mooi weer 750 dollar in mn zak gestoken. Is in ieder geval iets! Emily Copeland heeft natuurlijk gewonnen. Nummer twee was Hammarberg en als derde Fountain. Na de finale van de mannen, die overigens geweldig was om te zien(1. Phillip Soven 2. Jeff Weatherhall 3. Dan Nott), zijn we terug gegaan naar het hotel. Heb me net ff opgefrist en ga nu even een happie eten. Daarna is de closing party en kom ik morgen alweer naar Nederland. Ik vlieg hier pas om 23.30 dus ik kan nog mooi even de omgeving gaan bekijken enzo! Dit is een plek om noooooit meer te vergeten. Dit is toch wel 1 van de mooiste plekjes waar ik ooit ben geweest en ga hier ook zeker weer terug. Misschien wel heel snel! De geruchten gaan dat de eerste World Cup van 2006 in Nieuw-Zeeland is dus dat zijn weer leuke dingetjes in het verschiet. Hoop dat het ook waar is! Uhm, nou... Verder niks meer eigenlijk.. Het was een geweldige week met een goed resultaat! Ben toch wel een beetje trots op mezelf, want het was een evenement met hele goede namen en het is geweldig om daar nu 1 van te zijn. Achter de kabel is het wereldje toch een stuk kleiner en kan je het sneller zeggen dan achter de boot. Een hele grote eer dus en voor mij heel veel redenen om nu als een gek te gaan trainen, want ik wil minimaal de EK winnen volgend jaar!! Ik zie ze wel weer in 2006 als ik ook kan spinnen en whirley's kan doen!! :-)

12 opmerkingen:

Anoniem zei

He dennis gefeliciteerd he!!!!!!!


SUPER, TOP, GEWELDIG

Anoniem zei

Top, top, toppie!!!! Had vanmorgen mama al vroeg aan de telefoon ze is helemaal blij.

Dikke kus, hou van je en groetjes aan paps (kan ie nog een biertje betalen?)

Shira

Anoniem zei

hee lief niezje! heel erg gefeliciteerd met de mooie prestatie die je hebt geleverd!we zijn super trots op je! dikke kuz je nichtje cindy en je tante Birgitt.. WE LOVE YOU!!

Anoniem zei

hey meid gefeliciteerd helemaal te gek. wij zijn ook heel trots op je. nu thailand en dan ook nog mischien w.k in new zeeland. ik zit er nu al naar uit te kijken. ik wens jullie een goede vlucht terug naar nederland. groetjes uit australia marina xxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

geweldig!!!!!!!!!!!!!!!! maar komen jullie nu maar weer snel thuis het is me veel te stil hier en ron nieuwzeeland is voor mij!!!!!!!!!!!een hele goede vlucht terug en geef rianne dikke kus tot gauw lieverds mams

Anoniem zei

Hey Niez

Lekker gedaan hoor :) geniet er nog ff van morgen weer terug he.
Ik hoor het nog wel van je. en wil zeker ff de film zien :)

kus for u.. je buurjongu

Anoniem zei

Heeee Kanjer !!!
Nou ik geloof dat alles al gezegd is door mijn voorgangers maar toch: Topppppp.... echt vet weer,op zo'n internationaal event weet je meteen waar je staat!geniet en tot snel
Gr Remy

Anoniem zei

Zoals ik al zei....
DENISE.TOPPERTJE.DE HAAN IS EEN KANJER UIT ALMERE !!!GEFELICITEERD XXX, Lida.

Anoniem zei

SUPER gedaan meis. Goeie terugreis en voor Ron PSV heeft gewonnen!!!!!!
hahahaha. We hopen er snel weer een x bij te zijn als er een vette wedstrijd is. Tot snel.
Dikke kus van ons allemaal.

P.S. Sam heeft al een houtje ze bijt haar tanden er al goed in vast. hahaha echt waar.

PJ J en S

Anoniem zei

Waanzinnig Denise, ben ook erg benieuwd naar ´´The Movie´´. Goeie vlucht terug en bereid je vast voor op de echte hollandse herfst... (het is niet anders)

Flo.

denisedehaan zei

Bedankt jongens! Jullie zijn goud waard!
xxxxxxx!

Anoniem zei

beetje laat maarja wel super gefeliciteerd xxx mandy