dinsdag, oktober 11, 2005

Nou, het was een niet heel erg nuttig daggie vandaag. Heb vanochtend 3 uur in het Thaise consulaat gezeten voor mijn visum. Pfff... echt dodelijk vermoeiend, want als ik eerder had geweten dat je niet kon pinnen had ik niet 1,5 uur in de rij hoeven te staan. Maar goed, ik dus pinnen en stond vervolgens weer 1,5 uur in de rij!! Maar ja, toen ik eenmaal klaar was, kon ik weer trots mijn aangevulde paspoort bekijken... Yes, weer een stempel erbij!! :-) Verder weinig gedaan vandaag.. Heb gekookt voor m'n beste vriendinnetje en die is net naar huis gegaan.. Wordt weer bank-hangen vanavond en een beetje vroeg naar bed, want morgen mag ik gezellig met mijn familie uit Australie in het Tikibad spetteren.. Joepie!! Morgen meer..

2 opmerkingen:

Anoniem zei

veel plezier morgen met je familie xx mandy

Anoniem zei

Hey ,

kun je in ieder geval alvast wennen aan het warme water ! Op je board van de glijbaan geweest ? Hahahaha ...

Greetz ,

Rooky !