dinsdag, februari 28, 2006

28-2..

Hehe... Eindelijk aangekomen. De vlucht ging best snel, ookal lag ik naast een vent die echt vreselijk stonk en zich er niet voor schaamde om wat ruimte in te nemen. Niet te geloven... Maar ach, dat maakt allemaal niks uit, want voorlopig zit ik met mijn bakkes in de zon. En het is ook nog eens een warme zon! Helemaal top dus.. Heb trouwens nog nooit zoveel zand bij elkaar gezien. Zij hebben net zoveel zand, als wij gras hebben. Erg zanderig dus! Verder qua beesten enzo valt het mee en het is ook best hygienisch. De skischool zit nog best afgelegen, maar we zijn binnen 10 minuten in het centrum. Hoop daar snel wat van te zien! Het is nu 14.24 en we zijn lekker wezen varen en na 10 uur niks eten had ik behoorlijk honger, dus daarna meteen doorgereden naar de Subway. Vandaag nog maar even niet geboard, want was dus behoorlijk moe! Nog steeds eigenlijk, dus vanavond niet al te laat naar bed. Hoe sneller ik fitter ben, hoe beter, want sta behoorlijk te trappelen om het water op te springen. Ben benieuwd hoe het gaat! Met behoorlijk wat positiviteit van mensen vanuit Nederland, gaat het vast allemaal wel lukken. Heb er veel vertrouwen in, want er zijn ook goede coaches waaronder Olivier Delefortrie en David Vervenne. Ook zal de zon voor de nodige motivatie zorgen;-) Nou, verder gaat het goed.. Verder geen bijzonderheden. Mochten die er nog komen, pruts ik vanavond nog wel een stukje het net op! Anders tot morgen! XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag pop,

Doet me goed te lezen dat je heelhuids aangekomen bent en dat iig de zon je goed doet! Heel verstandig dat je niet gelijk op je board bent gaan staan. Is niets waard met een moe lijf, bovendien heb je daar nog alle tijd voor! Ben zo jaloers dat je daar zit en weer een fantastische ervaring opdoet. Niet te geloven waar je de afgelopen 2,5 jaar allemaal geweest bent. Dat vertellen weinig 19-jarige je na!
Maar goed, fijn dus om te horen dat het goed gaat daar en dat je je vlucht overleeft hebt. Lekker genieten, lekker boarden, koppie leegmaken en gaan! :-)
Hvj, dikke kus!

Anoniem zei

Heej Denise,
ik ben helemaaaaaal niet jaloers en zal straks op de alfsee met mijn koude teentjes wel even denken aan het zonnetje daar. Maar goed ben benieuwd naar je ervaringen !
Groetjes
Maike