maandag, februari 27, 2006

Milano 2nd part..

Tonijnsalade en minestronesoep in mijn mik gedauwd en nu maar wachten.. Zal wel msnen worden! Kost kapitalen, maar dat heb ik er dan wel weer voor over.. Ookal moet ik het toetsenbord bijna inrammen. Ben benieuwd hoeveel RedBull hierover heen is gegaan. Niet normaal meer!! Nou, verder is hier dus echt niets te beleven, maar daar ga ik niet zo lang bij stilstaan. Morgen sta ik lekker op mijn plank en dat is wat telt! Zal aan jullie denken als ik alle vitamine D van de zon opneem. Heb ik volgende week ook geen pukkels meer. Ook niet geheel onbelangrijk.. Uhm, verder ging de deur van het vliegtuig niet open nadat we waren geland dus konden we pas een kwartier later eruit. Toen werd de trap aangekoppeld, want de brug paste niet en toen ik eenmaal van de trap afliep, was er een typisch Italiaans poppetje die voor me liep en vervolgens van de trap af donderde, omdat ze het nodig vond om schattige open schoentjes aan te trekken met een hak die ongeveer 20 cm groot was. Dat werkt niet zo goed op een trap! Kon ik haar ook wel vertellen. Maar ja, ze leeft nog, dus niks aan de hand. Meer als ik in Dubai ben... XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Denise!

Veel plezier in Dubai!

Liefs,
Anneleen