dinsdag, februari 21, 2006

Jaap Eden..21-2

Wie had ooit nog gedacht dat ik op schaatsen zou belanden? Nou, ik niet in ieder geval. Ben daar met Ronald geweest. Die heeft zondag de boot bestuurd toen ik die fotoshoot had. Was reuze gezellig in ieder geval en ik vond zelfs het schaatsen leuk.. Heb de rondjes niet geteld, maar het waren er in ieder geval erg veel! Voor ik het wist was het 3 uur en kon ik alweer bijna naar het schaatsen gaan kijken. Sven Kramer staat nu aan de start.. Dus ga weer snel kijken! Morgen stage lopen en daarna naar Den Haag. Verder weinig bijzonderheden dus! Ow ja, hoorde dat de NK kabel tijdens de World Cup in Parijs valt en daar heb ik een beetje de balen van, want dat zou betekenen dat ik mijn titel niet kan verdedigen. Moeten we dus echt iets aan gaan doen voor zover dat kan! Later meer.. XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Denise,
Het was inderdaad erg gezellig! Ik had ook nooit gedacht dat ik nog op schaatsen zou staan! Volgende week sta je weer op ontdooid water! Veel succes en plezier in Dubai! Kusjes Ronald!