zondag, februari 26, 2006

One night left..

Dusss...... Je zal morgen maar naar Dubai gaan! Heb dan in ieder geval weer meer gespreksstof! Vertrek morgen 13.50 naar Milaan en zal dan het eerste stukje van het Dubai avontuur schrijven. Heb namelijk een overstap van zes uur!!!! Welke debiel dat heeft uitgevonden, moet afgevoerd worden! Achteraf gezien toch kut dat ik alleen moet.. Vind het helemaal niet zo leuk meer allemaal. Zal bij die Belgen wel weer goedkomen denk ik. Neemt niet weg dat ik behoorlijk wat koppen ga missen! Maar goed.... Vandaag even bij wat vrienden langs geweest en bij de sponsor geweest om m'n steentje bij te dragen, want kan niet naar de Hiswa.. Toen langzamerhand tasje ingepakt en lig nu lekker in bed! Tot morgen in Milaan! XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hi denise

Bij de tijd je dit leest zit je in milaan . 6 Uur zijn zo voorbij . Ik volg alles wel op je web site. Ik hoop dat je een leuke tijd in Dubai heb. groetjes MARINA XXXXOOOO

Anoniem zei

Jammer dat ik je niet meer heb gezien voor je wegging.Dan had ik je ze persoonlijk kunnen geven die dikke XXX.
ik hoop dat je nog iets leuks meemaakt onderweg dat maakt reizen minder erg.Hou je taai lieverd. Geniet van dit avontuur en niet aan één of andere sjeik blijven hangen hoor, hi, hi.Veel plezier, Lida.