zaterdag, juni 17, 2006

17-7.. FUCK THAT!

Damn, weer niet!!!! Word je toch helemaal hyperdebiel van!??! Denk je eindelijk kans te maken op een finaleplaats, staat er wel weer een eoa Kiwi(Nieuw-Zeelander) voor je neus die je net weer pakt op tiende van punten! Ongeloofeloos! Moet mezelf maar proberen voor te houden dat dit jaar voor wedstrijdritme is en dat ik gewoon voor de EK ga. Is soms alleen best lastig met een winnaarsmentaliteit. Ik heb eigenlijk nooit echt leren verliezen, omdat de kabel over het algemeen van een leie dakje ging. Maar ja, nu sta je wel met de wereldtop natuurlijk en dat moet ik maar gewoon ff nemen zoals het is en het gewoon gebruiken om beter te worden. Is niet makkelijk alleen. Nou ja, in ieder geval de halve finale gehaald en heb helaas niet kunnen winnen van de wwc wereldkampioen en een Amerikaanse topper met Tantrum to Blind! Fuck it.. So be it.. Try harder next time anyway! Tis gewoon vervelend want Dallas Friday was hier niet. Die zal er in Beijing wel zijn, maar we zien daar wel weer verder! Ik ga nu maar ff proberen te chillen ofzo! Latorrr..

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hi denise
kop op meid jou dag komt nog wel.
MARINA XXXOOO

Anoniem zei

hee lief nichtje.. zoals je tante uit australie al zei, jou dag komt nog wel! en daarbij nu heb je weer nieuwe uitdagingen erbij, kan je er weer voor gaan knokken om mooie resultaten te halen! dat lijkt me voor jou, als topsporter toch wel fijner dan als alles je komt aanwaaien! ik geloof iig in je! veel liefs (L) cindy