maandag, juni 19, 2006

19-6..Keuzes, keuzes..

Vandaag ff lekker bij kunnen komen van Parijs. Heeft me heel veel energie gekost! Kan duidelijk niet goed tegen mn verlies als ik weet dat het beter had gekund. Kijk, als je nou naast de finale pist, omdat er 20 punten verschil is, kan ik me er aardig bij neerleggen, maar zodra het gat weer heel klein is....... Helemaal vergald was ik. Ben ook op tijd weer naar Almere gereden met Remy, want kon het gewoon niet meer aanzien. Ben vanmorgen meteen het water op gegaan om in the mood te blijven. Ging wel lekker! Thanks to Ingrid by the way! Voor de rest heb ik m'n visum opgehaald in Amsterdam. Ow ja, keuzes..... Zit een beetje te dubben. Denk niet dat het verstandig is om mee te doen aan het WK kabel. Het wordt namelijk onmogelijk voor me om daar heel goed te gaan presteren. Zit de komende vijf weken nog vast aan boot wedstrijden en eind juli is de WK kabel al! Dat ga ik dus never nooit redden. Ik wil daar alleen heen als ik de tijd heb om te trainen en voor mijn gevoel een kans heb om te winnen. Moeilijk, moeilijk, moeilijk. Moet mezelf voorhouden dat ik dit jaar mijn zinnen op de boot heb gezet en dan niet ff tussendoor een WK'tje kan doen. Dat slaat nergens op! Maar ja, voorlopig zit ik morgen in het vliegtuig naar Beijing.. Heb er toch wel erg veel zin in hoor! Ben wel aardig moe, maar vannacht ff goed slapen en dan rustig voorbereiden voor de wedstrijd. Er is gelukkig een officiele training. Ook ga ik gewoon op de Chinese muur staan en ff in de verboden stad rellen:-) Weer een ervaring rijker! Nou, ik ga weer ff kappen. Morgen meer.. XXX

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Denise,
Je bent net thuis en dan ga je alweer naar de volgende bestemming. Heel veel succes in Bejing ook namens onze meiden.
Michael en Wijnanda

Anoniem zei

hey denise

Ik zou als ik jou was gewoon lekker een nk kabel mee pakken, en hem winnen natuurlijk... Is weer ff goed voor je zelf vertrouwen, want dat motiveert je ook weer. Veel plezier en succes in beijing, en we horen het wel van je.... Dag mevrtje

Anoniem zei

Hey ,

pak wat je pakken kan ! Niet alleen de board minuten achter boot of kabel , maar ook de kans op titels en prijzen ...

Go for It ! Life's too short ...

Greetz ,

Rick !

(p.s. Goed reis !)

Anoniem zei

hey nisey

Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en goed bent aangekomen.
Veel plezier daar in het verre oosten. Kus jacje