donderdag, juni 22, 2006

22-6..

Zo, eindelijk online. In dat stronthol waar we slapen hebben we namelijk geen internet. In vergelijking tot Moskou......... Net zo erg. Gelukkig is het erg mooi weer en kan het me geen donder schelen. De site is echt super mooi. Mooi water en surrounded bij bergen. Tsjah, wat zal ik er verder van zeggen. Het feit dat het mooi weer is en fijne mensen zijn, maakt het allemaal wel goed. Ik zal even wat dingen op een rijtje zetten: - ontbijt van 7 tot 8. Als je te laat bent, geen eten. - lunch van 12 tot 1. Als je te laat bent, geen eten. - diner van 6 tot 7. Als je te laat bent, geen eten. - we mogen niet uit het hotel. Het lijkt wel een gevangenis. Ik overdrijf niet.. - alle dranken worden warm geserveerd. - de kamer stinkt nu niet naar kots, maar naar pis. Nou, deze dingen overheersen gelukkig niet. Heb het naar mijn zin en het is weer een geweldige ervaring. Denk trouwens ook dat ik ergens allergies voor ben. Heb allemaal jeuk en rode shit op m'n huid. Echt weird! Kom net van het water af. We mogen 3 keer trainen. Ging niet echt naar mijn zin dus ga het zo nog maar een keer proberen. Nou, heb dus geen internet in het hotel, maar we willen daar sowieso ver vandaan blijven. Ik ga zo weer trainen. XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Jeetje waar ben jij nou weer terecht gekomen, leven ze daar nog in de jaren .......????
let op met wat je eet, i.v.m. uitslag (allergie), verders leuke tijd daar ha ha ha (grapje) tot gauw, en geniet (zo ver dat daar kan) kus birgitt xxx