zondag, juni 25, 2006

25-6.. 2nd part

Ik wacht nu op de uitslag van de mannen. Wat is het spannend. Rusty of Danny. Phillip was gevallen dus die ging met Jeff de strijd aan voor 3e en 4e plek. Ook die battle was geweldig spannend. Ow, hoor het net.. Rusty heeft gewonnen. Wat een goeie zaak zeg! Was echt rete spannend namelijk! Bij de vrouwen is het trouwens: Dallas 1, Emily 2, Maeghon 3 en Amber 4. Nou, hele dag op de site gehangen. Dag is wel om gevlogen. Was best ff gezellig. Eigenlijk weinig opvallende dingen. Ben een beetje met iedereen aan het babbelen om een goeie stek voor de winter te vinden. Zuid-Afrika, Singapore, Australie, Amerika.. Kies maar uit:-) Ff kijken wat financieel het handigst is. Zal dat thuis allemaal gaan uitvogelen. Ben nu ook bezig met Mastercraft. Ook dat ligt een beetje open aangezien de Europese vrouwen top een beetje aan het wegzakken is. Caroline heeft 2 poten gebroken en Louise is ook niet meer wat het geweest is. Nou ja, dat zie ik dan wel weer. Ik ga ff de prijsuitreiking bekijken! Zal verder niet veel meer online zijn denk ik, want morgen ben ik in Beijing. XXX

Geen opmerkingen: