maandag, juni 26, 2006

26-6..

There we are.. In het mooie hotel in hartje Beijing. Ze hebben ons uit de gevangenis gehaald, want het was niet leuk meer geloof ik. Al had ik er geen problemen mee hoor.. Maar goed, zitten dus het laatste nachtje lekker verwend in een dik hotel. Vandaag zijn we eerst dus naar de Chinese muur geweest. Heb het gewoon gered tot de top. Ben nog nooit zo stijl naar boven gelopen! Maar echt man, wat een uitzicht en ervaring. We zijn daar iets van 4 uurtjes geweest en daarna met de bus naar de verboden stad gereden. Dat was eigenlijk super saai. Geen reet aan.. Maar ja, niks aan te doen. Ook dat weer meegemaakt. Als ik thuis ben zet ik alle foto's op de site.. Maak het niet te lang. Morgenochtend 7 uur de bus in en lekker weer naar huis! China was echt geweldig en ze zijn van plan om volgend jaar de WK hier te doen. Kan interessant worden. Ookal waren de omstandigheden bar slecht.. Het boarden was echt super! Heb er van genoten en ik ben weer een ervaring rijker. Jammer van het resultaat van het boarden, maar ook dat gaat komen! Weet ik zeker. Ga gewoon een goede spot zoeken en het land uit. Als dit is wat ik wil, dan moet ik het zo doen.. Tot later... XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goede reis terug, tot horens, kus birgitt xxx

Anoniem zei

Take a cribb @ Orlando , FL ...

Greetz ,

Rick .