zaterdag, augustus 19, 2006

19-8..

Zenuwen zijn amper meer te handelen. Heb voorheen altijd gezegd dat ik leef voor de spanning in een wedstrijd, maar op dit moment heb ik dat eigenlijk helemaal niet. Er staat zoveel op het spel en dat maakt het vrij heavy. Goed.. Semi's doorgekomen. Ben opnieuw als tweede geeindigd. Weer achter Louise. Vind ik niet erg, want dan kan ik weer voor haar starten en het is aan mij om het haar moeilijk te maken. Hoop maar dat het gaat. Nu ff chillen en op tijd naar bed! XXX

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hi denise
ben nu op changi airport het is 8 uur s'morgens zondag en hou je hart vast want het is 26 graden en dat is pas 8 uur s,morgens. weet niet hoe je het heb gedaan op de EK maar ik hoop dat je er toch door heen bent gekomen. doe iedereen de groeten van me alles nog goed een hele fijne trip naar singapore en ik blijf het allemaal wel volgen via je blogspot heel veel groetjes en kusjes van je tante MARINA XXXXXX

Anoniem zei

Kun je nagaan hoe nerveus deze Louise moet zijn... Zet hem op!

Anoniem zei

Flo.