maandag, augustus 21, 2006

21-8..

Wat een week zeg.. Jezus. Helaas niet met de gouden medaille naar huis kunnen komen. Hakte er gister behoorlijk but it's time to move on to the next chapter. Heb de hele week al een apart gevoel gehad. Wilde het mezelf niet aanpraten ofzo, maar moet zeggen dat ik nooit sterk het gevoel heb gehad dat ik zou winnen. Ik denk omdat de voorrondes niet zo heel lekker gingen. In ieder geval niet lekker genoeg. Het is een hele zware en beladen week geweest en ben in ieder geval blij dat het voorbij is. Er lag heel veel druk op en dat kostte me allemaal wel erg veel energie de laatste paar weken, maar heb ondanks dat hartstikke genoten van het verhaal. Ook de laatste week met de groep. Was echt super. We hadden 2 kanjers van teamcaptains en een super aanhang. Op naar Singapore zal ik zeggen. Ben 19 en de hele wereld ligt nog voor me. Louise kan al bijna haar 65+ kaart aanvragen, dus ik maak me verder niet meer druk. 1 Ding is ieder geval zeker..... Die spin moet komen. Goed, vannacht wel aardig kunnen slapen. Heb nog een klein virusje onder de leden. Hoop dat die snel over is en dan kan ik weer vol aan de bak. Vandaag ff rusten en dan komt het allemaal wel weer goed! Ik wil ff apart iedereen bedanken die voor me (ons) naar Belgie is gekomen. Jullie hebben dit evenement uiteindelijk tot een succes gemaakt.. Zal het in ieder geval niet snel vergeten. Jullie zijn kanjers!

1 opmerking:

Anoniem zei

HI DENISE

KOP OM HOOG EN GA MAAR GENIETEN IN SINGAPORE. ZOALS JE AL ZEI JE BENT PAS 19 EN ER LIGT NOG EEN HELE WERELD VOOR JE OPEN. LEUKE FOTO TROUWENS. GROETJES EN KUSJES
MARINA XXXXOOOO