woensdag, augustus 23, 2006

23-8..

Opnieuw niet een al te bijzonder dagje achter de rug. Ben een beetje mijn laatste 2 weekjes in NL aan het vol plannen, zodat ik alles gedaan heb wat ik wilde doen. Het komt allemaal erg dichtbij en dat vliegt me toch wel een klein beetje naar mn strot. Kijk er anderzijds echt enorm naar uit, want heb het idee dat ik hier maar een beetje in een cirkeltje dwaal. Word niet echt beter zegmaar. Op heel veel vlakken. Hoop toch een beetje het licht te zien in Singapore:-) Op de zomer hoeven we hier niet echt te wachten geloof ik. Die paar mooie weken die we hebben gehad, waren het dan ook wel. Misschien dat september nog wat wordt, maar daar zal ik weinig van meemaken. Help het wel hopen voor jullie dan. Genoeg slap geouwehoert. Ga nu maar Ajax kijken!! XXX

Geen opmerkingen: