donderdag, augustus 24, 2006

24-8..

Jahoe... De dag heeft uiteindelijk een hele andere wending aangenomen. Vanmorgen begon ik redelijk verveeld, maar om 12.00 werden gebeld door het ziekenhuis dat mama maar beter naar het ziekenhuis kon toekomen, want oma ging heel snel achteruit. Weet opnieuw niet wat ik er van denken moet, want tegen de avond ging het al beter met haar. Niet dat het beter wordt, maar dood zou ze nog niet gaan. M'n moeder blijft vanavond wel in het ziekenhuis slapen. Nou maar afwachten hoe ik morgen wakker word. Aan boarden etc. ben ik niet echt toegekomen. Ben ik ook niet heel erg rauwig om, want ben gister achter vreselijk hard achterover gegaan. Moest vanmorgen mijn hoofd optillen om uit bed te komen. Stijve nek als de koelere.. Maar goed, zal ook wel weer overgaan. Vanavond met de meiden in Loosdrecht wezen eten. Was super gezellig.. Inmiddels weer thuis aangekomen en ga zo lekker slapen. Tot morgen..XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

goedemorgen lieverd oma kletst weer de oren van mijn hoofd en het is al bijna half 3 birgitt ligt lekker te knorren naast haar we wachten het maar af ik heb echt geen idee maar ze is wel heel blij dat we er zijn en daar gaat het nu even om ben blij dat je het leuk hebt gehad met de meiden ga nu weer naar oma en bel je morgen vroeg weltrusten liefs mama