donderdag, augustus 03, 2006

3-8..

Nou, heb eindelijk internet gevonden. Moest er wel voor betalen, maar dat is dan ff niet anders. Gister na een goede vlucht om 13.30 aangekomen in London Heathrow.. We werden daar opgehaald door de moeder van James Young die we nog van het kabel wakeboarden kennen. We zijn toen meteen door naar The Quays gereden om te vragen waar het hotel moest zijn. Na een super lange speurtocht hadden we het hotel eindelijk gevonden en je raadt het al....... Fully booked. Gelukkig zat er verderop nog een schuur waar we konden slapen en die hadden stom toevallig nog wel een kamer die ik ging delen met mijn vader. We zijn na het inchecken meteen terug gereden naar The Quays, want had om 17.30 een lesje geboekt achter de wedstrijdboot. Het ging echt super. Valt me op dat als ik een paar dagen rust neem, het boarden ineens een stuk beter gaat. Nou goed, na het boarden terug naar het hotel en kwam tot de conclusie dat ik met mijn vader in een bed van 1.40 breed moest gaan liggen. Dat vond ik niet helemaal een geslaagd plan dus ik eindigde mooi op de bank. Ik geloof dat mijn vader vanavond maar mooi op dat ding gaat liggen..:-) Vanmorgen toch nog aardig uitgerust wakker geworden en we hadden een dagje London gepland vandaag. We zaten om 9.20 in de trein en na 50 minuten waren we er eindelijk. Zijn in een 1 of ander reuzenrad geweest. Op die manier had ik meteen alles gezien. Scheelt een hoop gesightsee.. Ben ik namelijk niet zo goed in. We zijn nog ff langs de Big Ben gelopen en vanaf daar naar Buckingham Palace.. Prachtugggg allemaal. In Victoria street ff een happie gegeten en daar hadden we ook ff afgesproken met Stephan. Dat is de calculator van alle internationale kabel wedstrijden. Was wel weer ff leuk om hem te zien. We zitten nu ff een drankie te doen in The Quays, want dit is de enige plek waar een beetje fatsoenlijk internet is. Goed, ik ga een taxi bellen en spreek jullie morgen wel ff. Ik ga om 8.45 nog ff boarden en daarna zijn de Junioren Championships. Zaterdag en zondag moet ik varen.. Tot later... XXX

Geen opmerkingen: