zondag, augustus 06, 2006

6-8..

Nou, heb eindelijk weer de mogelijkheid om te internetten. Op de 1 of andere manier zit ik altijd in een soort van gat waar geen internet te vinden is. Maar goed, maakt verder niet uit. Zaterdag heb ik de voorrondes gedaan. Moest als eerst starten, dus wilde niet teveel laten zien, zodat de rest van de finalisten een beetje om een verkeerd spoor terecht zouden komen. Werd uiteindelijk tweede in de voorrondes en Louise stond voor me. Die stond haar beste run die ik tot nu toe van haar gezien heb, dus opzich werd het wel spannend voor me. Vanmorgen was ik dus best zenuwachtig, want moest mijn hele run staan inclusief krypt, dus ja.... Nou goed, de eerste riders gingen het water op en ze stonden allemaal heel indrukwekkend te boarden. Louise was toen in ene niet meer de enige waar ik me druk om moest maken. Kon dus erg interessant worden. Eigenlijk vielen al de zenuwen een beetje van me af, omdat ik echt mijn beste run moest boarden om te winnen. Daar ging ik.... Front flip, scarecrow, tantrum, hc 180 grab, krypt.. Toen kon ik het al niet helemaal geloven, maar moest mijn hoofd proberen koel te houden. Terug begon ik met een backroll.. Toen front roll, front 2 fakie, slider en toen had ik nog een toeside trick te doen en de enige die ik kon bedenken was een ts roll 2 revert die ik nog nooit had geland. Nou, in de wedstrijd mocht het dus wel lukken:-) Best de grap van de eeuw. Totaal dus 9 inverts die me uiteindelijk de eerste plek hebben opgeleverd. Helemaal super. Was echt super blij, want ik had wel wat zelfvertrouwen nodig. Op naar de EK.. Morgen meer als ik weer thuis ben! XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou echt super vet hoor. Gefeliciteerd. Zo zie je maar weer. Zelfs in een wedstrijd is het te doen om iets nieuws te staan. Groetjes Pj J en S

Anoniem zei

Top hoor !

Geeft vast enorm veel vertrouwen ... Moet heerlijk voelen ...

Greetz ,

Rick .