dinsdag, april 10, 2007

10-4..

Daar ben ik weer. Vanmorgen aardig vroeg begonnen voor een dinsdag. 10 Uur.. We zaten vol tot 7 uur. Van 2 tot 5 waren er filmopnames. Bai moest met z'n vader wakeboarden voor een 1 of ander programma en het waren nog amateurs. Sjonge.. Maar goed, maakt verder niks uit. We zijn nog ff een paar keer flink aangevallen door de regen, maar heb gelukkig nog aardig kunnen boarden. Net ff een happie gegeten met de jongens en toen kwam ik thuis en raakte aan de praat met een vrouw die hier ook een kamer huurt. Ze vond het eigenlijk ook te duur en ze wil hier in de buurt een ander apartement huren. Met de vraag of ik een kamer van haar wil huren om de kosten te drukken. JA GRAAG!!! Dan zit ik tenminste niet met een vreemde in huis en als ik in deze buurt kan blijven, ben ik het gelukkigste mens op aarde. Ff kijken wat daar dus uit komt. Nu lekker thuis en morgen weer om 11 uur in Kallang zijn. Another lovely day coming up.. XXX

Geen opmerkingen: