woensdag, april 11, 2007

11-4.. DUHH!

Shiiiiiiiiiiiit... Ik weer met m'n blonde stomme harses!! Ik kreeg vandaag de bevestiging binnen van mijn verblijfsvergunning, maar totdat ik die nog niet heb opgehaald, heb ik nog een social visit pass nodig. Die is gisteren verlopen, dus zit nu illegaal in het land. Lekker slim. Moet nu waarschijnlijk een boete gaan betalen....... Bluh! Lekker slim weer. Maar goed, niks aan te doen. Heb het ministerie ff gebeld en morgen ga ik met Paul ff die kant op om het te fixen. Het kan ook zomaar goedkomen, omdat ze mij nooit hebben laten weten dat ik nog een social visit pass nodig heb als ik die pas heb. Maar goed, maakt niet uit. Morgen ga ik daar om 8.30 heen om het op te lossen. Hoop dat het maar een kleine boete is. Maar goed, omdat ik zo boos was, ging het boarden wel super goed. Verder weinig nieuws. Bai gaat morgen naar Australie en die blijft 2 weken weg. Als hij terug komt, zie ik hem nog maar 4 daagjes. Best raar hoor.. Ik ga nu ff tv koekeloeren. XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ooooo wat een toestand..... hoop dat het allemaal goed komt. Cin rijd tussen 21en 25 mei af,joepppiee.Oz is geslaagd, dus geen fiets meer voor cin.Oke snies, totover 2 weken..... Kus Birgittxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

hahahaha. waar heb ik je toch vaker goed zien boarden dat je heeeeeel boos was.
Gr Jans