maandag, april 16, 2007

16-4..

Yoah.. Was ik weer. Vandaag die medical check up gedaan. Bloed prikken, bloeddruk opmeten, xray om te checken of ik geen tubercolosis heb en betalen natuurlijk. Heb over 3 dagen de uitslag en dan kan ik mijn verblijfsvergunning ophalen. Dat maakt mijn leven hier NOG makkelijker. En dan te bedenken dat ik nog 14 dagen heb. Verder niet veel uitgevreten vandaag. Morgen nog een rustig dagje en vanaf woensdag is het doorstomen. Woensdag en donderdag drukke dag op de skischool. Vrijdag mag ik de hele dag in de boot zitten op het reservoir. 1 Of ander evenement van Temasek Poly aan de gang. Zaterdag en zondag is de boatshow in Sentosa bezig en dan mag ik de hele dag mensen laten wakeboarden met een waterscooter. Dat wordt nog is een kansloze bedoeling. Nou ja, we zien t wel weer he. Ik ga nog ff door vervelen op het net al luisterent naar Barbara Streisand. Waar komt die in ene vandaan.. XXX

Geen opmerkingen: