woensdag, april 18, 2007

18-4..

Hello.. Ff stil gister. Was niet echt mijn dag. Had een slechte bui en daar wil ik jullie verder niet echt mee lastig vallen. Al een stuk beter vandaag. Lekker kunnen uitslapen (9.30!!) en toen rustig aan naar de skischool waar verder niet echt veel actie was. Heb zelf nog ff geboard. Ging weer lekker.. Sta mijn run aardig vast nu, dus nu maar hopen dat ik dat kan aanhouden. Nog 12 daagjes.. Het feit dat de dag dichterbij komt, doet mijn maag omkeren. Positief en negatief. Het valt jullie waarschijnlijk wel op dat het me nogal bezig houdt. Heb het er veel over geloof ik! Nou ja, kan het verder ook niet helpen. Tot morgen.. XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

het is natuurlijk ook wel spannendtdtdtd......
sommige mensen heb jij ook al een heeeele tijd niet meer gezien.wel via sms.

Anoniem zei

De reacties blijven een beetje uit.Paar dagen 0.Dus nog maar een,maakt al 2 reacties.straks lekker ff bijkleppen.Je weet wel wie.(vroeger)