zondag, januari 13, 2008

13-1..

Nou ja, nu begin ik de uurtjes dan echt af te tellen. Moeilijk om weg te gaan morgen. Als ik mezelf mijn doel voor ogen houd, gaat het wel. Doe ik dat niet, ga ik me afvragen of ik niet gewoon in NL moet blijven. Maar goed, ga er maar niet al teveel bij nadenken. Als ik straks in het vliegtuig zit, zal het allemaal wel weer meevallen. De laatste paar daagjes nog even de mensen gezien die ik echt nog even wilde zien. Ben op het R.O.C. langs geweest om mijn oud-leraren te zien en zelfs mijn mentor van de middelbare school heb ik nog bezocht. Super leuk allemaal. Dat maakt mijn vertrek alleen niet veel makkelijker. Maar goed, wat moet, moet. Morgen mijn laatste update vanuit Nederland. Ga nu weer even Ajax-AZ kijken. Nog even een fotootje van mijn trip naar Spanje met Familie Kroon. X

Geen opmerkingen: