donderdag, januari 10, 2008

10-1..

Was ik weer.. Heeft even een tijdje geduurd. Deze week staat in het teken van alle mensen bezoeken die ik nog wil zien voordat ik maandagavond weer in het vliegtuig zit. Zo heb ik bijvoorbeeld mijn oude klasgenootje en tevens goede vriendin Marjan weer opgespeurd en eindelijk hebben we elkaar weer hervonden. Natuurlijk ook even langs op school en ga zo maar door.. Geniet er intens van. Het gaat voor de eerst keer ook echt moeilijk worden om weg te gaan straks. Het leven in NL is nu niet echt betekenisvol, maar ik hecht in ene wel heel veel waarde aan de contacten die ik hier heb. Het wordt dus opnieuw bevestigd dat het leven in 2 werelden niet altijd ideaal is. Waar ik ook wegga, ik laat altijd weer 'loved ones' achter. Ga nu richting Amsterdam om even een happie te eten met m'n ouders. Ook ff een fotootje van Nils en mij. Toedeloe..x

1 opmerking:

Reismeisje zei

Tja Denise, thats live, Overal vind je wat en overal laat je wat ! Geniet nog maar ff tjes van de dagen hier en met je ouders . enne dadelijk ben je weer lekker in de warmte !

Tís denk ik soms ook best een eenzaam leven daar , Je moet alles zelf doen en echte familie die er altijd voor je zijn heb je niet in de buurt ! Maar aan de andere kant leuke vrienden, lekker weer ,zelfstandigheid, zelf alles bepalen etc ! Geniet nog even van Almere en een goeie terug reis Liefs Zwany