dinsdag, januari 29, 2008

29-1..

Moest ik vandaag naar de chirurg voor review? Hmm hmm... Ja, krijg nou wat. Nou, krijg het heen en weer maar. Voor een gesprek met de chirurg voor minder dan 3 minuten, ga ik niet 60 euro betalen. Nog maar te zwijgen over wat nutteloze informatie ik naar mijn kop geslingerd zou krijgen. Vind het wel best! Man heeft mij en m'n ouders genoeg centen gekost. Vanmorgen eerst naar SSC geweest voor fysio. Was heftig.. Was aardig gebroken van de 4 uur kabel op maandag. Ging overigens wel errug lekker.. Daarna even gevaren in de pisregen. Gelukkig kon ik om half 5 pleitos. Vond het wel even gezegend. Ga zo even een hapje eten met die Nederlander die zondag op de skischool was en daarna duik ik weer lekker mijn korf in. Niet zoveel energie vandaag! XX

Geen opmerkingen: