woensdag, januari 30, 2008

30-1..

De maand zit er alweer bijna op. Vandaag zou het normaal gesproken een hele drukke dag worden, maar 6 riders hebben besloten niet te komen aan het eind van de dag. Dus heb even wat boards afgegooid aan de westcoast en toen lekker richting Starbucks gereden om een bakkie koffie te doen. Zit ik nu dus.. Jessica komt zo hierheen als ze klaar is. Ik voel me lichamelijk even helemaal verrot. Schouders, nek en benen hebben er even geen kracht meer voor en ik moet zeggen dat ik ook echt gebroken ben. Geen idee waarom, maar er zit geen kracht in vandaag. Wordt dus even een avondje vroeg mijn bed in na een aflevering van Gooise vrouwen. Ow ja, had nog een avontuur met mijn wasmachine. De afvoer zat verstopt van de week, dus toen ik dacht mijn schone beddengoed uit de wasmachine te halen, stond ik in ene in 20 cm water. Dat ding is dus ook nog niet gemaakt tot morgen en ondertussen loopt mijn wasmand over... Maar goed, als het morgen maar verholpen is! Verder niks nieuws meer.. Tot morgen..

Geen opmerkingen: