zaterdag, januari 05, 2008

5-1..

Kan er eindelijk even een update uitgooien, want heb sinds het moment dat ik op Schiphol aankwam, niet meer even de tijd ervoor kunnen nemen. Als je natuurlijk met de Familie Kroon op pad gaat, kan je natuurlijk een avontuur verwachten. Zo begon het al in de rij bij het inchecken. 3 Balies, 3 rijen. Nee, Spanjaarden hebben 3 balies, 2 rijen. We hadden dus alweer ruzie met de eerste local, maar tata. Dat is nog zonder blauwe plekken opgelost. Vervolgens gaan we naar de gate en ja hoor, Marc zijn boardingpass pleite. Ook dat was gelukkig geen probleem, want de senora bij de balie wilde gewoon wel even een nieuwe uitprinten zonder enige drama´s. Eenmaal in het vliegtuig kwam ik erachter dat ik gewoon gezellig 3 stoelen voor mezelf had. Niet vervelend. Marc had een DVD speler meegenomen en zat daar een film van Sander Lieuwema te bekijken en hij had 1 scene op repeat gezet. Dat was de scene waarbij Michael Timmers een ketting door z´n reetspleet haalt. Ik heb dus ongeveer 2,5 lang naar de reetspleet van Timmers zitten kijken. Dat vond ik op zich niet zo heel erg, want inmiddels ben ik wel wat gewend, maaaaaaar de stewardess wist niet wat ze zag. Kreeg rooie kop en wist niet waar ze kijken moest. Volgens mij was ze gewoon super geinteresseerd en wilde ze blijven kijken, maar in deze kwestie kan je maar beter professioneel blijven. Lachen, gieren, brullen en we hadden de rest van de vlucht de ´cabin crew´ op onze hand. Rond 23.30 stonden we op de grond in Sevilla en gelukkig waren al onze tassen er. Blijft natuurlijk spannend. Henri had de huurauto al gereden, dus daar liepen we met volle moed naartoe. Toen we bij onze Volkswagen Touran aankwamen, begonnen we ons spontaan af te vragen hoe we in GODSNAAM 6 man en 2 boardbags in dat hok gingen krijgen. Na een half uur dauwen en vouwen, waren we aardig onderweg en gingen we na een snel happie richting het hotel. Het is hetzelfde hotel als waar we verbleven tijdens de WK in Sevilla. Naast die roeibaan. Nou, niet zo slecht. Met zijn 3en op een kamer en dat bespaart weer wat €€€. Gistermorgen rond 9.30 wakker geworden, omdat we er zo laat in lagen. Na een ontbijt meteen de weg op. Even koffie scoren in het centrum en daarna naar Cyril gereden. Heb zelf niet geboard deze set. Moest mezelf nog even voorbereiden op de kou. De jongens hebben goed staan boarden achter Cyril z´n Xstar. Was onder de indruk. Na de lunch kwamen we terug op de skischool en daar kwamen we onze vriend Duncan tegen. Tabitha was er ook en was wel even leuk om hen weer te zien. Kan me niet heugen wanneer dat voor het laatst was. Deze ronde heb ik wel geboard. Als eerste. Zonder brace. Heb dus niet veel bijzonders gedaan, want heb geen zin om mezelf hier de boot in te hijsen met opnieuw een verrot been. Heb het dus wel even leuk gehad. De laatste set ging Nils boarden, maar op de 1 of andere manier zijn we over de lijn gedreven en de handle zat vast in de schroef. Dat is op zich geen probleem, maar en kwam zo een heel groot vrachtschip, of wat het ook was, aanvaren en wij lagen daar met onze boot in zijn vaarwater. Dan is zo een Xstar in ene een kleine F*ck bootje en dat grote hok wil je niet in de weg liggen. Wij paddelen met boards, want niemand kreeg die handle eruit. Je ziet ook geen hand voor ogen in dat gore gore gore water. Aangezien ik meerdere malen in Kallang River onder de boot heb gelegen, heb ik me in m´n pak gehezen en die lijn eronder uit gehaald. Heb ik mijn goeie daad ook weer gedaan voor die dag. Ijskoud natuurlijk en heb daarna ff met Nils gedubbeld en heb in geen tijden zoveel lol gehad. Zelfs in dat ijskoude, gore gore gore water. We zijn daarna lekker richting het centrum gereden om wat tapas te eten en afterwards een koppie koffie bij de Starbucks. Zo sluit je een dag nog eens goed af. Zoals je leest...... Ik moet een iets vaker met de Kroontjes op pad.. Heb ik in ieder geval wat te vertellen. Ben benieuwd wat voor spannends vandaag gaat brengen. Tot later.. X

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey ,

fijn dat jullie het zo naar de zin hebben ! Greetz aan de Kroontjes en aan Tess van G. natuurlijk !

Greetz ,

Rick
rick@buywake.nl

Michael zei

eigenlijk heb ik best een lekker kontje dan...!!

have fun!


dikke x

timmers